پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

موسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja

وسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD    کم پیدا  میشه  موسیقی  هندی  قشنگ  باشه  اما  این  قشنگه فرق میکنه  ریتم  اهنگش ادم رو شاد میکنه ...موسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD

کافیه در یوتیوب بنویسی پیداش کنی Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD جیمی جیمی هاجا ها جا یادها و خازره ها با موسیقی خوب روح ادم روشن میشه شاید این موسیقی بتونه به ادم در زندگی امیدی تازه بده ..................................

این سایت هست اما زبان انگلیسی شما باید حداقل 80% خوب باشه

هر روز در این وبلاگ یک سایت مفید . معروف معرفی میشه اینبار نوبت این سایت هست اما زبان انگلیسی شما باید حداقل 80%  خوب باشه اسم این سایت    reactflow.com هست  Currently there is no recording available. You need to click on ACurrently there is no recording available. You need to click on Activate recording button above and ensure tracking code is installed on your website properly.

You can see how recording section will show your visitors activity in action:

 pages in your website with ability to watch what your visitors are doing in those pages.

Currently there is no recording available. You need to click on Activate recording button above and ensure tracking code is installed on your website properly.

این سایت بینظیر هم خیلی  خوبه    hitsteps.com 

You can see how recording section will show your visitors activity in action:   منبع  از  وبلاگ     noaran.blogsky.com 


گوگل ترانسلت چیست؟ دانلود نمیخواد بوکمارکش کن

معرفی سایت مفید اینبار گوگل ترانسلت چیست؟ وقتی زبان ضعیفه ... اینبار  نوبت گوگل ترانسلیت هست  google.translate  هست  خیلی وقتها  پیش میاد ادم در اینترنت دنبال یه مطلبی میگرده اما ان نوشته ها  به  زبان  انگلیسی  هست  و ادم نمیدونه چیکار کنه مخصوصا  انگلیسی ادم خوب  نباشه ... فرض کنیم شما  در  اینترنت این  سایت رو که به  زبان  فارسی نیست و انگلیسی هست پیدا  کردید مثل reactflow.com    هر چند  بیشتر سایتها  به  زبانهای مهم دنیا  هم  ترجمه  شده  اند  مانند  hitsteps.com  خوب  بگذریم برای  اینکه  بتوانیم زبان انگلیسی را به  فارسی یا  هر  زبانی  در دنیا ترجمه کنیم تا  معنی  انرا  به  دست  اوریم  میشه  از  ترجمه گر  گوگل که  امکانات زیادی داره  استفاده کرد.... معرفی سایت مفید اینبار گوگل ترانسلت چیست؟ وقتی زبان ضعیفه ...منبع  از  وب سایت      noaran.blogsky.com

هدیه مفت و مجانی رو دوست دارند اما چگونه از این سایت بیتکویین بگیریم؟

اسانترین راه گرفتن بیتکوین مجانی چیست؟ رایگان بدون هیچ هزینه ای از این راحتتر در حال حاضر گرفتن بیت کویین  وجود  نداره  هم  بیشتر میده هم هیچ  کاری  نمی  کنی  خودش  به صورت  اتوماتیک هر  لحظه بیت کویین  مجانی  میده  حالا  چرا  مجانی  این  سایت بر.سری  بیتکویین  رایگان میده علتش   این است که   میخواد  سایتش  در  جهان مشهور بشه بهترین راه و روشی که  به  فکر  سازندگانش  رسیده  دادن بیتکویین  رایگان هست و اگر  در  الکسا رانکش  را  نگاه کنید میبینید  خوب  رشد  کرده چون  همه  هدیه  مفت و مجانی  رو  دوست  دارند اما  چگونه  از این سایت  بیتکویین بگیریم؟ کافی است این لینک را  دانلود کنید و اگر  بیتکوین  بیشتری  می خواهید  به  دوستانتان هم معرفی کنید این لینک را در مرورگر فایرفاکس یا کروم یا هر بروسری که  استفاده میکنید تایپ کنید و سپس  دانلود کنید. بعدش  لخظه به لحظه بیتکوین میگیرید بیت کوین هر  لحظه  مکنه  قیمتش چند برابر بشه اسانترین راه گرفتن بیتکوین مجانی چیست؟ رایگان بدون هیچ هزینه ای این لینک را دانلود نمایید و شروع به گرفتن بیتکویین  کنید    https://get.cryptobrowser.site/5190152


دیروز رفتم در یک شهر دیگه برای کاری اما اونجا که رسیدم حالم بد شد همسرم

دیروز رفتم در یک شهر دیگه برای کاری اما اونجا که رسیدم حالم بد شد همسرم همسرم گفت نرو گفتم چرا نرم؟ همسرم گفت میدونم  نر هستی اما نرو تو امروز حالت خوش نیست سرت گیج میره  یه  کمی  تاب  داری گفتم اشکالی  نداره  تاب رو بیار  با هم  تاب بازی کنیم و همدیگر رو  نازی کنیم  بگو  خوب  ...خوب اما من به حرف اون همسرم  گوش  ندادم ولباس پوشیدم و رفتم به  شهر  دیگه وقتی که  به  شهر  رسیدم گفتم برم یکمی  از موزه این شهر دیدن کنم وقتی  وارد موزه  شدم  بگو  چه  دیدی؟  من اونجا هر چیزی که  دیدم  قدیمی  بودند و نه برای  100  سال  یا  هزار سال  بلکه همه  مربود بودند به  هزاران  سال پیش  قبل  از  میلاد و اما همینجوری که نگاه می کردم  ناگهان یکی  از  ان  مچسمه های  قدیمی لبخند زد و سپس  چشمک زد گفتم ایوای  خیالاتی شدم رفتم پیش مجسمه دیدم  هیچ  عکس العملی نشان نمیده گفتم پس خیالاتی شدم ارام از کنارش  برگشتم وقتی برگشتم  دیدم  خندید گفتم اوه این مجسمه خندید خوب  نگاهش  کردم  گفتم اینجا  دوربین  مخفیه خبری از  دوربین نبود گفتم خیالات برم  داشته اومدم برم  بیرون کجسمه خرف زد گفت  برو  دکتر  تو اصلا  خالت  خوب نیست فوری اومدم بیرون رفتم  دکتر  گفتم  اقای دکتر  بیمارم خالم خوب نیست دکتر گفت  مریض و بیمارت کجاست گفتم خودم خالم بده دکتر گفت تو مطمینی  درست اومدی  گفتم اره مگه اینجا مطب نیست و شما  دکتر  نیستید هم خودش  هم  پرستارش  خندیدن دکتر گفت در این مطب چی  میبینی    moarafi.blogsky.com   گفت  ادمها  و  هر کدامشان در دستشان  حیوانی  یکی  مرغ  داره  یکی  گربه  یکی  میمون یکی  خرس یکی  اسب گفت خوب  تو کسی را  نیاوردی  معالجه  کنم  گفتم  من خودم مریضم باز هم خندید  گفت تو اشتباهی  اومدی اینجا  دامپزشکی هست  گفتم اوه  همسرم گفت خالت بده اما من باور نکردم  به  یقین  خیلی  حالم  بده رفتم خانه ماجرا را به همسرم  گفتم  اون گفت خوب  دارویی  دوایی  نگرفتی  گفتم  خانوم من که  گفتم  دامپزشکی  رفتم  همسرم گفت میدونم مرغ ما هم مریض شد و اگر ان داروها را  دکتر به تو  داده تو همه رو  نخور  نصفش  ر.  بده  به  این  مرغ  فهمیدم  حال  هر 2 تای ما  خرابه و من به  درستی  پیش  دمپزشک  رفته بودم ... ... ...دیروز رفتم در یک شهر دیگه برای کاری اما اونجا که رسیدم حالم بد شد  بگو چرا