پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

شهر استانه شرفیه چنین هنرمند و استاد بزرگی را دارد مرتضی شاهین

بزرگتر از ان است که فکرش را می کنیم هنر در خون و جان این استاد هست نگاه به تابلوها و اثار این استاد ارجمند دل و روح انسان را شاد می کند به این میگن خط استاد بزرگ خوشنویس ایران مرتضی شاهین هنرمند نامی ایران  زمین نمایشگاه هنر خوشنویسی استاد بزرگ مرتضی شاهین  برای بازدید از نمایشگاه برگزار شد البته به  صورت  مجازی و اینترنتی هشت گزارش کامل  به این صورت هست نمایشگاه مجازی خوشنویسی با عنوان «زمستان» از مجموعه آثار مرتضی شاهین از پنجم لغایت دوازدهم بهمن ماه نود و نه در نگارخانه مجازی تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برپاست.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله اجتماعی نمایشگاه خوشنویسی زمستان با مجموع 20 اثر خط نستعلیق از مرتضی شاهین  به صورت مجازی از تاریخ 5 لغایت 12 بهمن ماه 99 در بخش نگارخانه مجازی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در معرض دید عموم قرار دارد.

مرتضی شاهین دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی است و از سال 1380 عضو فعال انجمن خوشنویسان شهرستان آستانه اشرفیه می باشند. شرکت در چهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی تهران، کسب رتبه اول رشته کتابت نخستین جشنواره خوشنویسی استاد معین و کسب مقام دوم خط نستعلیق در نخستین جشنواره خوشنویسی احادیث نبوی و ... از مجموعه فعالیت های این هنرمنداست.

علاقه مندان می توانند در تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه https://astaneh.farhang.gov.ir نظرات خود را درباره این آثار بیان نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.