پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت

پارچه نویسی-بنر-خطاطی-تبلیغات دیجیتال-تهیه بروشور-تابلوسازی و نویسی -چاپ

زمستان» از مجموعه آثار مرتضی شاهین

 زمستان» از مجموعه آثار مرتضی شاهیننمایشگاه مجازی خوشنویسی با عنوان «زمستان» از مجموعه آثار مرتضی شاهین از پنجم لغایت دوازدهم بهمن ماه نود و نه در نگارخانه مجازی تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برپاست.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله اجتماعی نمایشگاه خوشنویسی زمستان با مجموع 20 اثر خط نستعلیق از مرتضی شاهین  به صورت مجازی از تاریخ 5 لغایت 12 بهمن ماه 99 در بخش نگارخانه مجازی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در معرض دید عموم قرار دارد.


مرتضی شاهین دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی است و از سال 1380 عضو فعال انجمن خوشنویسان شهرستان آستانه اشرفیه می باشند. شرکت در چهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی تهران، کسب رتبه اول رشته کتابت نخستین جشنواره خوشنویسی استاد معین و کسب مقام دوم خط نستعلیق در نخستین جشنواره خوشنویسی احادیث نبوی و ... از مجموعه فعالیت های این هنرمنداست.  

علاقه مندان می توانند در تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه https://astaneh.farhang.gov.ir نظرات خود را درباره این آثار بیان نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.